bolaget?

hade en jättedålig natt. orkar inte berätta mer om den förutom att den innehöll en svinäcklig attack.
iallafall. idag är det bättre, tror jag. vet knappt hur jag mår längre.
ska ut ikväll. och kanske imorgon. nu är det de här med systembolaget.
vet inte om jag vågar handla där. blir så nervös av bara tanken.
men planen är att jag ska möta viktoria om några timmar. så ska vi gå in och handla tillsammans.
jag ber att de ska gå bra.
har inte flyttat hem idag. ger det helgen.
de var någon som ringde angående jobb igår. jag har inte tagit steget att ringa upp. som vanligt.
ibland kan jag känna att de e JAG som behöver en assistent. orka
jag uppdaterar mer om hur de gick på bolaget sen.
orkar inte tänka mer nu. hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Sorgligt att läsa att du mår så dåligt! Vet hur det känns, har varit där själv.....
Tur att du har en så stöttande mamma som du verkar ha, tillsammans är ni starka, och kommer att klara av det här, jag är säker.... Bra att du pratar om det mycket, det hjälper att prata, prata, prata,,,,, Hoppas du får en fin helg, som du kan känna glädje i!
"pigga på dig kram" från mej!

2008-02-01 @ 14:48:15
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0