EN LJUS DAG!

En underbar start på denna dagen!
Var hos min kurator kl åtta imorse, gick så bra!
vilken hjälp jag har fått / kommer att få.
De är helt otroligt.
Ska få jättemycket hjälp med mitt tänkande,
hur jag ska lära mig att tänka rätt , och sen!!
de bästa, nästa fredag ska jag till läkaren och få medicin!
wiiii. min kurator gjorde ett test på mig imorse,
för att se hur deprimerad jag är och hur stor ångest jag har.
Jag hade näst högst på depp med lite extra, och det högsta på ångesten.
dom uppgifterna ska hon skicka till min läkare så kan vi utifrån den se
vilken medicin som ska passa mig.
Är så lycklig!! Fick så mycket hopp.
kände mig lugn när jag gick därifrån. Jag kommer att få hjälp!
Så imorgon är det sista utgången för mig på ett BRA tag.
Man ska inte kombinera alkohol & medicin. Så imorrn är det fest!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0