FAN!!

ååååhå.
jag skulle nästan vilja gråta för att jag mår så bra idag!
mitt besök imorse, de var så jävla värt!
när jag gick därifrån hem till mamma igen så log jag hela vägen.

de är bra att gå hos en kurator, som öppnar upp tankarna,
ställer följdfrågor.
man kan inte tro att de ger så mkt som de verkligen gör.
var inte rädd för att ta steget, om du tvekar.

jag har fått ett annat perspektiv på mig själv,
lite att jobba på, både på gott & ont.

i mitt fall har hon inte behövt göra någon diagnos på mig,
den har jag gjort själv, de är ju endå jag som känner mig själv
bäst, så jag har panikångest , kommande agorafobi och en depprision som följd utav detta.

idag känner jag inte av deppigheten ett dugg! och tur är väl det! =)
ska ha en sån väärd helg så det finns inte :):):)
TJATJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0