Lycklig !

Idag är jag glad... bara glider omkring och njuter..

Har idag handlat på TVÅ ställen ;

Solnas Pressbyrå
Godis i en kiosk i Hässelby Gård.


Fyfan, ni anar inte hur STORT det är för mig.
Som för några dagar sen bara kunde handla i en speciell kiosk i mitt område.

Jag märker hur min kurator verkligen har gjort framsteg med mig,
fast om jag sa sådär till henne skulle hon säga "De är Du som har gjort allt, själv" :).

Imorgon bitti kl 8.15 ska jag infinna mig vid Carema, hos min läkare.
Ska styra medicin, jag vet att jag kan göra mkt av bara mig själv,
men de är i dom jävligaste fallen (intervju, stora affären) jag behöver medicin.

Orkar faktiskt inte skriva så mkt mer, blir så utdraget, mår iaf jättebra!
Tror de finns mkt som gör att jag mår såhär bra också, JAG LEVER IGEN !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0