rubrik

är fortf. glad :)
ingen deppighet på ett bra tag, jätteskönt.
Sen så har jag ju träffat nån, så de är ganska svårt å vara deppig, hehe.
träffade mamma idag, hennes kompis har ju gått igenom exakt
samma sak som jag gör.
vi kallar henne B-M.
När b-m skulle hälsa på sin mamma så stod hon och höll i sig i en lyckstolpe.
De gick liksom inte, och jag vet exakt vad hon menar, marken försvinner under en.
En konstant nervöskänsla.
Mamma hängde med och storhandlade åt mig idag, skönt som fan,
hon betalade åt mig, hade inte klarat det.
Nu är ju iaf B-M "frisk". hon äter seroxat och har de jättebra,
hon kände inte alls sig värre i början av sin medicin för hon var så
inställd på att NU SKA JAG BLI FRISK!
och de är jag också. Bara jag får medicin kan jag gå på intervju känner jag.
Eller hoppas jag..
Imorgon ska jag till kuratorn, hon ska spela intervjuare och vi ska låtsas
att jag går på en intervju, tänk så bra hon är! vilken kurator jag har fått.
Så skönt att jag kan tas på allvar.. Jag hade trott att jag skulle få medicin och sen tjatja.
Men de var inte hennes inställning :)
jag mår iaf mkt bättre, även om jag fortf. inte kan handla och göra vissa saker så
MÅR jag bättre. Och ingen kan förstå hur skönt det är, jo den som har varit riktigt deppig vet.
Men jag var ju deppig i början just för min panikångest och inget annat.
så äre! ska gå och bada nu :) tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0