Sjukskriven

Hej!


Tänkte uppdatera lite hur de gick på läkarbesöket imorse.
Jag och min läkare gick igenom hur jag haft det och att de mesta gått bakåt,
han berättade då att han hade haft ett möte med min kurator för några dagar sen,
dom vill ju vara säkra på att dom ger mig rätt osv, båda tycker att jag verkar så samlad
och trygg när jag är där, och undrade om jag inte känner panik för att vara där?
Men de gör jag verkligen inte, jag vet ju att hjälpen (förhoppningsvis) ligger där.
Så ibland när jag är där kan jag själv knappt tro att jag skulle ha nåt problem överhuvudtaget
men då måste jag tänka tillbaka på hur jag haft de hemma osv.

Iallafall, han ställde en rad olika frågor, lyssnade på mitt hjärta,
sen! så sjukskrev han mig på 100 %, jag hängde inte riktigt med där,
men jag är iaf nu sjukskriven en månad frammåt på 100, och därefter ska jag
bli sjukskriven på 50 %, medans äter jag såklart min medicin Seroxat som jag fick idag.
Fick även göra klart alla testar, ta blodprov osv.
Jag tycker att det är fan de bästa stället jag någonsin varit på.
Dom försöker verkligen undvika att jag ska börja med medicin pga att jag bara är 21 år.
Men de ska vara en hjälp för att jag ska kunna gå vidare, ska även börja hos en psykolog.
Så de blir både Kurator, Psykolog & medicin. Jag tror verkligen på det här och på mig nu.
Jag hoppas att de här ska gå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0