söndag.

HALLO!


Helgen är över och fifan vilken UNDERBAR helg det har varit. På alla sätt & vis.
Fredagen började med att jag låg hemma och degade, men så tog jag mig in till stan
på en kompis beordran :P vi gled runt lite överallt, fikade och bara hade det gött,
Mot kvällen drog vi oss till förkröket Nivå 22, mötte upp lite fler kompisar,
jag var gaaanska nervös innan, men de gick bra, bad en kompis beställa i baren,
vilket han gjorde ett par gånger innan jag klarade det själv.
Sen bar de vidare mot andra ställen och kvällen var helt grym!
Igår när jag kom hem så var humöret upp och ner, egentligen var jag jätteglad
men mina skakningar kunde inte sluta och då var jag hemma!
men jag vägrade låta dom vinna över mig så jag satt och skakade ett tag tills
jag och min kompis inte kunde hålla oss längre så vi skrattade åt mig istället.
Man lär ju se humorn i de hela också.
En skönbakis dag, gled senare hem till N och myste.
Inga skakningar där och var inte heller så nervös vilket var så jävla skönt.
Idag mår jag primaballerina.

På tisdag är det kurator time igen, så skönt.. Nästa fredag är det läkarbesök, medicin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0