svag

Shiiit vad jag har sovit!
Igår somnade jag vid 15 - tiden, sov till halv sju tror jag, var vaken i några timmar,
men var helt slut så låg mest och jäste. Kände mig jättesvag i kroppen,
såklart, hade ju inte ätit så mycket.
Vid halv ett så somnade jag igen, vaknade vid sex imorse, låg vaken nån timme och bara blundade, sen somnade jag om igen till nio.
Jätteskönt, åt en avokado imorse, nu ska jag äta några plättar. Känner att jag bara måste få i mig nåt.
De är så sjuuuuuuukt, så fort jag tar en tugga av nåt så tar de stopp i halsen, de vill inte ner.
Pratade med mamma tidigare om det här, hon sa att de är bara att hålla ut, försöka dricka så mycket som möjligt och att de snart förhoppningsvis är över och att de helt klart har kommit med deppresionen och sjukdomen.
Kommer inte att planera in så mycket saker just nu, utan mest ta det lugnt.
Ska verkligen göra allt rätt, när jag får så mycket hjälp vill jag ta hand om mig själv så jag blir frisk så fort som möjligt.

jag är verkligen jättespänd över hur de ska gå med min medicin.
om någon/några veckor så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0