vardagsbestyr.

aaaaaaw vad jobbigt det var idag!
gick till h.Gård för att handla ingredienser till att göra pannkakor,
gick in och handlade, sen pratade jag med min syster i telefon samtidigt som jag skulle betala,
tänkte att de skulle bli lättare då jag skulle koncentrera mig på annat.
Gick det? Neeej, fyfan blir jag väl nervös så försvinner det inte så lätt. Jag skakade under dom sekunderna jag drog mitt kort å slog min kod tills jag packat (slängt) i mina varor i kassen. Sprang ut och hämtade andan.
Tänk vad sjukt de är egentligen, nåt så simpelt och vardagligt som att handla kan bli något av de svåraste i ens liv.
Väldigt jobbigt och mitt i all hypervent så tror jag att folk ska tro att jag snott något för att jag är så jäääävla nervös och skakar, då blir det en nervositet inför det. Men nu är det gjort!
Har lagat mina pannkakor, de var första gången jag lagade det =) dom blev kanon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0