Beskrivning.

De här inlägget beskriver mer hur de gick till när attacken kom tillbaka på jobbet i december 2007:

mitt under lunchruchen så kom dom tillbaka för första gången på 4 år, och jag stod där helt ensam.
jag gick först därifrån, och sen tillbaka, jag visste inte vad jag skulle ta mig till, att inte ha kontroll över sin egen kropp är nog en av de värsta känslorna jag vet.
jag satte mig ner bakom kassan, hjärtat slog så jag trodde jag skulle få en hjärtattack.
tillslut kom martin och räddade mig, själv drog jag in på toan och spydde i 1 & ½ timme.
åt sedan en macka och gled hem och sov hela eftermiddagen och natten.
de här ska INTE få ta över mitt liv igen, aldrigaldrig.
idag åkte jag till jobbet igen, så jävla nervös och skakig dom första timmarna.
men nej fan sen släppte det. och jag hoppas de är borta nu.
jag tror att sånt här kanske kan gå i arv, min mormor har också haft de här när hon var yngre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0