en jobbig dag.

idag var en ganska jobbig dag. även fast jag visste att jag inte var ensam på jobbet så var det jobbigt. tankarna och nervositeten tar över på ett sätt jag inte kontrollera. jag blir så trött av att försöka tänka hela dagarna på att inte bli nervös. är så slut nu. och jag blir så arg på mig själv för att jag har det här.
för de tar så himla mycket energi att försöka klura ut genvägar hur jag ska klara av att handla, att ta mig fram genom livet. jag är så förbaskat trött på mig själv att jag har det såhär.
tröttar ut mig själv så det heter duga.
min glädje har försvunnit med den här FÖRJÄVLA panikångesten. jag vet att jag accepterar att jag har den, så långt har jag kommit. jag skäms inte för den, men de är inte de som är problemet, utan att jag inte kan vara glad och social som förut.
vad ska jag göra? jag hoppas de blir bra snart. att blogga är en bra grej.

ta bara den här situationen:
sambo - DUU.. du fyller ju år på lördag :)
jag - mm
sambo - jag har värsta fetingidéen !
jag - aha
sambo - ace (en krog) firar 2 år och de kommer vara MYCKET folk =)=)=)=)
sambo - vad säger du?:)
jag - njaa jag vet inte..

jag analyserar de där samtalet om och om igen.
att jag ens började meningen med att säga "njaa" ÄR SÅ INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag vet inte alls. men försöker tvinga mig till att tycka att ace är en bra idé och att de blir kul.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0