fyfan vad trött jag är på detta.

Vart så nedstämd igår, jag & min kompis var på väg till avskedsfesten igår,
tänkte ååh träffa mina vänner och bara ha så jävla kul ikväll.
när jag kom dit så vart jag helt nervös, de var så mycket folk, men jag kände ju dom flesta.
och endå blir det såhär. vart så ledsen inom mig, och frustrerad.
orkar verkligen inte ha det såhär längre. söp ner mig lite för att inte vara så nervös.
var inte ens sugen på att dricka, så de kändes ju jävligt tråkigt.
gick ut med en kompis för att ta luft. ORKA HA DET SÅHÄR!!!!!!!!!!!!!
nu vart ju kvällen GRYYYYYYYYMT kul tillslut, åkte hem imorse.
men innan tänkte jag "jag drar". jag ville såååå inte dra, men kände att jag var tvungen.
är glad att jag stannade. och ska genast ringa min kurator imorgon.
måste få en tid snabbt för nu orkar jag inte mer.
tror inte att jag kommer klara av att gå på en intervju. så ledsen.

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Råkade bara se din rubrik om panikångest. Jag förstår att det är för jävligt då jag också har levt med sjukdomen i snart 10 års tid. Men ge aldrig upp för en dag vänder det! Det är starkt att kunna ta itu med att gå till kurator också. Stå på dig och Lycka till !

2008-01-27 @ 18:16:18
URL: http://suzannebacklund.blogg.se
Postat av: jag.

tack! jag hoppas verkligen det. tack så jättemycket för att du kommenterade. de värmer.

2008-01-27 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0