medicin

vaknade för en timme sen och har gråtit sen jag vaknade. jippy
nej men de var så att mamma ringde och berättade något OTROLIGT positivt.
hon hade fått tips på en medicin som kan hjälpa mig. som hjälper mammas kompis och har gjort de hur länge som helst.
Medicinen heter Seroxat. Jag undrar om någon som läser här har användt den?
Jag vet inte varför, men jag började iaf att gråta sen och kan inte sluta.
De är världens finaste soligaste dag, och jag har jätteroliga planer för dagen men just nu känner jag inte för nånting. De känns som att jag kanske ska sluta helt att planera saker i förväg för jag vet inte hur jag mår den dagen. Kanske bara ta dag för dag.
Jag är så trött på att vara en "martyr". att dom flesta samtalen jag har med mina närmaste ska handla om mig.
jag vill att allt ska vara som förut, jag vill må som jag gjorde för några månader sen.
inte vara den som de är synd om, som de alltid ska vara nåt fel på, den som är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0