orka

Hej!


Idag när jag var på affären och handlade, jag fick ingen ro där inne, hade tunga kassar och ville helst bara gå ut igen. ångrade mig lite när jag väl gått in. men jag gick runt där med min korg. skulle handla mat som jag kunde käka nu ikväll. jag minns inte varför, men jag köpte ingen mat. utan köpte 2 apelsiner och vindruvor?
varför köpte jag vindruvor? jaja dom är iaf uppätna nu. men när jag står i kassan och ska betala. de är det jobbiga.
tar upp kortet lite smått nervig, kör in kortet, så funkar det inte "(/&#¤(/&" tänker hjärnan, nu måste jag vara här inne längre än vad jag planerat och orkar. men kassörskan styrde upp de så de funkade, men på dom få sekunderna hann jag bli hypernervös. jag förstår liksom inte. hade de varit för ett halvår sen hade jag skrattat och sagt "nej men, jaha vänta jag testar igen". de gick liksom inte. blockerat, skakningar. sååååååå arg jag blir.
så arg så arg så arg. varför kan jag inte få vara "normal"?????!!!!
nu ska jag iaf göra ett nytt försök, min kompis ska följa med mig, en trygghet, strular det sig så är hon en backup, så glad för det. hon behövde ingen förklaring varför hon skulle följa med, utan klart hon möter mig. <3
jag vet inte vad jag är rädd för..
ska på fest ikväll. ska bli roligt. har inte kunnat införskaffa mig någon alkohol då. tråkigt, kan inte gå på bolaget.
men de gör inget. blir nog kul iallafall.
trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0