tabletterna gjorde mig frisk..

ååh jag är så kass på att skriva och berätta vad som händer.
men jag tycker de är lättare att prata om saker än att skriva ner dom.
de tar så lång tid.
men ska skriva hur bra allt är nu.

de är nå helt sjukt otroligt jävla bra hur fint allt har gått.
igår handlade jag på hemköp här där jag bor.
och jag trodde för några veckor sen att jag aldrig skulle kunna handla där igen.
dels pga bad memories och även för att jag kände mig nervös bara av att glida in där.
men fuck no, igår gled jag in SJÄLV, handlade MED KORT !
UTAN ATT BLI NERVÖS.
De är så sjukt!!!!
Jag kan inte förklara i ord hur glad jag är, vill bara skrika ut till världen : JAG MÅR BRA OCH JAG FÅR INGEN PANIKÅNGEST ATTACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad jag tror och vad min omgivning även tror är att de är dessa tabletter som hjälpt mig.
Tänk att du har högt blodtryck, då får du äta medicin mot det, kanske livet ut ?
jag saknar ett ämne, och jag äter min medicin och mår bra.
så jag ser inget fel med det.
visst ogillar jag tabletter, de fanns ju en anledning att jag slutade med p-piller.
de känns otryggt att stoppa i sig en tablett varje dag, men om den kan göra att jag mår bra,
då är det så sjukt värt!

igår kväll avnjöt jag en underbar middag på East med tre tjejkompisar.
när jag var på väg hem ringde jag mamma, hon frågade om jag hade nå problem
eller kände av panikångesten där.
jag svarade : men gud, jag tänkte inte ens på den. så nej.
haha! är så lycklig! jag glömde bort att jag har panikångest, kunde dricka, äta och va bland folk
utan att bli nervös.

måste även berätta att min matlust är tillbaka,
igår åt jag :
pizza, godis, mat på east, MED MERA!
underbart.

brukar blicka tillbaka i äldre inlägg ibland, och se hur skit jag har mått, på så kort tid.
de är jobbigt att läsa för jag vet att ibland när jag satt här och skrev så såg jag inget ljus.
det gör jag idag, jag är i ljuset nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0